Vägen hem från kusin

Jag hoppade över att åka till hästen idag p.g.a mina naglar haha. Men i alla fall jag skulle köra hem Emma och på vägen hem från henne när jag kom över järnvägen så km det en annan moppe som körde efter mig. Han låg efter mig ända tills vi kom till centrum och där körde han om mig, jag vet inte varför men. Då låg han ju 30 förbi centrum och sen när vi passerar centrum och jag ska svänga in på vägen mot filmkedjan så skulle ju självklart han det med, suck. Men så ligger han typ i 20 en bit så jag körde om honom haha och så hade han glömt att stänga av blinkersen  :D



Kommentarer
Postat av: Sara

...Jag vill också ha en moppe!! Alla har en juu! ;D

2009-08-09 @ 23:14:21
URL: http://www.rockinroad.devote.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0