Hemma igen

Jag och min mamma åkte på kryssning i förregår och kom hem igår eftersom klockan är över 00.00.  På båten så gick vi på spa, jag gick på ansiktspa och mamma gick på fotspa:) Det var jätte skönt... Vi badade i innom och utomhus jaccuzzi. Dagen innan så satt jag och mamma på ett ställe ensamma utanför toaletter, en herr och en dam toalett, och så kommer det en kille som e på väg in på tjejernas toalett haha men jag han att peka på killarnas toalett och då stängde han dörren och  tittade på den och då såg han att det var fel haha så han gick in på toa och när han kom ut så tackade han mig och så satte han sig på huk och börjar prata mest med mamma haha...

Våran hytt med fönster:P


Utsikten från fönstret, grönana syns:)


Birka som vi åkte med


När vi var i bastun efter spa t


Mina fötter haha


Jag kunde ju tyvärr inte skriva när jag kom hem från båten för då skulle jag åka och kolla på the voice, så kom jag ju inte hem innan 00,00. Men nu ska jag gå och lägga mig eftersom skolan börjar på måndag och jag e en sömntuta hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0