Gokart

I går var min familj och Amanda Paladino i södertälje och åkte gokart:D Först var vi på en gokart där man åker både inomhus och utomhus, först körde min mamma och pappa och bror och sen körde jag och amanda och två andra som vi inte känner. Men det var jättetråkigt för vi fick små, så vi fick inte äns plats i stolen vi fick pressa ner oss:S och så gick det typ inte äns att gasa så mycket man ville så på raksträckorna häll man på att somna:(  

Men sen åkta vi på ett annat ställe i södertälje typ norra södertälje, och då var hela banan utomhus och inte lika skarpa kurvor så man kunde gasa mycket:D och jag vann över min mamma:D hihi
nu vill jag bara åka och köra igen ! någon som vill kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0