Dregen & Danny Saucedo

Var i stan idag med, med Amanda Paladino, skulle ju tillbaka för att köpa min väska:) Fast jag köpte inte den jag skulle åka dit för att köpa, utan en annan fast från samma märke:P så här ser den ut!

Inte så bra bild på denna heller men man ser att det är en väska i alla fall:P

Köpte den på åhlens för 1695 kr




Dregen och Danny Saucedo

När vi skulle åka hem så går vi mot tåget och går förbi så säger Amanda titta dit och där står Danny Saucedo och pratar med några:D och i måndags när vi var i stan så såg jag Dregen ( han som sjunger ) gå snabbt förbi med en luva på sig:) Fast då han inte amanda se honom. Men det var också på vägen hem:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0